Wednesday, March 14, 2018

میرا مجرب وظیفہ اور غیبی مدد

میرا مجرب وظیفہ اور غیبی مدد،،،،
تحریر حکیم عبدالعزیز قادری
 میرے مدنی بھائی اور بہنوں میں
ایک لاجواب اور زبردست وظیفہ آپ کی خدمت میں پیش کر رہا ھوں جس کے فوائد آپ نے مجھے بعد میں لکھنے ہیں.میرے مدنی بھائیوں  آپ آلله کی رحمت اور محبت سے انشاء آلله فورا فیض یاب ہونگے.
آپنے گھر کی ایسی کھڑکی جو باہر کی طرف کھولتی ہو اس کے نزدیک بیٹھ کر روزآنہ یہ 100 دفعہ اسطرح پڑھیں کہ آپ آپنی آواز سن سکھیں.
 پلیز آگر کوئی بہن یہ وظیفہ کرنا چاہے تو پہلے پردے کا بندوبست کر لیں کیونکہ کوئی  کھڑکی سے آپ کو باہر سے نہ دیکھ سکے.آگر اس دوران کوئی پرندہ آپ کے نزدیک آکر بیٹھ جاہے تو اس کو نہ اڑائیں
،عمل یہ ہے.
سبحانك جل جلالك يا وهَّاب
سبحانك جل جلالك يا رزَّاق
(،بغیر اجازت خالی است)
معـــــزز قارئین ، ، ،!!
آپ احباب سے گزارش خاص کی کیجاتی ھے کہ تحریروں کو زیادہ سے
زیادہ شیئر کیا کریں ،تاکہ زیادہ سے زیادہ بہن بھائی مستفیض ہوں جو بھی بہن بھائی اس سے مستفیض ہو گا میرے بھائیوں وہ آپ کے حق میں انشاءاللہ ضرور دعائے خیر کرے گا،
🍃اے میرے مولائے کریم،،
مجھے توفیق بخش کہ میں ایمانداری سے اپنے تجربات خلق خدا کی خدمت  کے لئے من وعن پیش کر سکوں،

0 comments:

Post a Comment