اصلاحی بات )
اتباع سنت : قبولیت عمل کی لازمی شرط
حافظ ابن کثیر رحمہ اللہ ان ضائع ہونے والے اعمال کی وجہ اور سبب لکھتے ہیں
عمل ضائع ہونے کی وجہ یہ ہے کہ اس میں شرعی شرط موجود نہیں یا تو اخلاص نہیں یا وہ اللہ تعالٰی کی شریعت کے مطابق نہیں تو ہر وہ عمل جو خالص اللہ تعالٰی کے لئے نہ ہو اور پسندیدہ شریعت یعنی طریقۂ محمدیہ صلعم کے مطابق نہ ہو تو وہ باطل اور ضائع ہے۔
لہٰذا جو بھی عمل اخلاص سے خالی ہو یا نبی کریم صلعم کے طریقے کے مطابق نہ ہو تو وہ عمل اور عبادت ضائع ہے_
پس ثابت ہوا کہ جب تک عبادت میں دونوں شرطیں عبادت میں موجود نہیں ہوگی یا دونوں میں سے ایک شرط موجود ہے لیکن دوسری موجود نہیں تو بھی عمل کی قبولیت نہیں ہوگی_
اعمال اور عبادات کی قبولیت کے لئے اخلاص بھی ضروری ہے اور نبی صلعم کے طریقہ کے مطابق ہونا بھی ضروری ہے_
نوٹ:- دنیا کی ادنٰی سے ادنٰی اور معمولی قیمت والی چیز میں بھی ہم کسی کو شریک کرنا پسند نہیں کرتے ہیں ہم کوئی چیز خریدتے ہیں تو اوریجنل(original) لینا پسند کرتے ہیں، ڈپلیکیٹ(Duplicate) کو نا پسند کرتے ہیں
تو ہم محتاج غلام ہوکر بھی عمدہ چیز لینا پسند کرتے ہیں تو اللہ تعالٰی تو بادشاہوں کا بادشاہ ہے وہ کیسے ملاوٹ والی اور ڈپلیکیٹ چیز(عبادت)لینا پسند کرے...!
اتباع سنت : قبولیت عمل کی لازمی شرط
حافظ ابن کثیر رحمہ اللہ ان ضائع ہونے والے اعمال کی وجہ اور سبب لکھتے ہیں
عمل ضائع ہونے کی وجہ یہ ہے کہ اس میں شرعی شرط موجود نہیں یا تو اخلاص نہیں یا وہ اللہ تعالٰی کی شریعت کے مطابق نہیں تو ہر وہ عمل جو خالص اللہ تعالٰی کے لئے نہ ہو اور پسندیدہ شریعت یعنی طریقۂ محمدیہ صلعم کے مطابق نہ ہو تو وہ باطل اور ضائع ہے۔
لہٰذا جو بھی عمل اخلاص سے خالی ہو یا نبی کریم صلعم کے طریقے کے مطابق نہ ہو تو وہ عمل اور عبادت ضائع ہے_
پس ثابت ہوا کہ جب تک عبادت میں دونوں شرطیں عبادت میں موجود نہیں ہوگی یا دونوں میں سے ایک شرط موجود ہے لیکن دوسری موجود نہیں تو بھی عمل کی قبولیت نہیں ہوگی_
اعمال اور عبادات کی قبولیت کے لئے اخلاص بھی ضروری ہے اور نبی صلعم کے طریقہ کے مطابق ہونا بھی ضروری ہے_
نوٹ:- دنیا کی ادنٰی سے ادنٰی اور معمولی قیمت والی چیز میں بھی ہم کسی کو شریک کرنا پسند نہیں کرتے ہیں ہم کوئی چیز خریدتے ہیں تو اوریجنل(original) لینا پسند کرتے ہیں، ڈپلیکیٹ(Duplicate) کو نا پسند کرتے ہیں
تو ہم محتاج غلام ہوکر بھی عمدہ چیز لینا پسند کرتے ہیں تو اللہ تعالٰی تو بادشاہوں کا بادشاہ ہے وہ کیسے ملاوٹ والی اور ڈپلیکیٹ چیز(عبادت)لینا پسند کرے...!
0 comments:
Post a Comment